("now")

قالب های بلاگ بیان

قالب های حرفه ای و متفاوت برای سیستم بلاگ بیان

مهدی محبیان ۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۲:۵۷ ۰ نظر بازديد: ۱۴۷۷
دانلود مداحی حاج مهدی رسولی شب سوم محرم 96

دانلود مداحی حاج مهدی رسولی در شب سوم محرم 96

حاج مهدی رسولی شب سوم محرم 96

مطالب زیر را هم ببینید:

شبا که تو آغوش بابام بودم - حاج مهدی رسولی - شب سوم محرم 96 - نوحه حضرت رقیه

حاج مهدی رسولی شب سوم محرم 96 - ای تک نواز نابغه نینوا حسین

نوحه تو دلا غوغایی شده حاج مهدی رسولی شب سوم محرم 96

حاج مهدی رسولی نوحه ترکی حضرت رقیه - قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان

حاج مهدی رسولی سرود پایانی شب سوم محرم 96 - یه پیر رزمنده

حاج مهدی رسولی شب دوم محرم 96

حاج مهدی رسولی شب اول محرم 96


شبا که تو آغوش بابام بودم

تو گوشم لالایی عفت میخوند

بابام جبرییل محبت بودو

برام آیه های نجابت میخوند


هنوزم صداش تو گوشم میپیچه

هنوزم دلم گرم اون زمزمه ست

که میگفت وقارت عزیز دلم

مثه صولت مادرم فاطمه ست

میگف قیمت زن به حجب و حیاست

حیای یه زن بال پروازشه 

اگر ارزش مرد به جنگیدنه

عفافه که واسه یه زن ارزشه


رقیه مثل عمه زینبش

فدایی ولایته

این مسیر و با جون طی میکنیم

که آخرش شهادته

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ما را از نظرات خود مطلع نماييدتماس با ما